.: گروه کامپیوتر تهران شمال (کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته) :.

  • ۰
  • ۰

فهرست دروس ارائه شده

 

پروژه - کارآموزی   (قبل از اخذ به مهلت تحویل و ثبت نمره دقت کنید)

 

دروس ریاضی، فیزیک، معارف، عمومی و تربیت بدنی نیز توسط گروه های آموزشی مربوطه ارائه و لیست آنها در آموزشیار قابل مشاهده است.

طبق اعلام گروه معارف‌‌ِ، در ترم تابستان محدودیتی برای اخذ دروس معارف وجود نخواهد داشت (میتوانید ۴ درس معارف بردارید).

انتخاب واحد روز شنبه 23 تیر بصورت مجازی و از طریق آموزشیار است. یک هفته قبل از آن درخواست مجوز انتخاب واحد در آموزشیار ثبت کنید. تمام مراحل انتخاب واحد بصورت اینترنتی است. نیازی به مراجعه به مدیر گروه نیست و ایشان حضور ندارند. در موارد ضروری به آیدی @stgadmin یا ایمیل stg.tnb.iau@gmail.com پیام بدهید (در ابتدای پیام نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی، شماره دانشجویی و کد ملی را عنوان کنید).

دروس کارآموزی و پروژه نیز ارائه خواهد شد. دانشجویان پیوسته بعد از پاس کردن 80 واحد میتوانند کارآموزی اخذ کنند (با 79 واحد نمیشود). دانشجویان پیوسته بعد از پاس کردن 100 واحد میتوانند پروژه اخذ کنند (با 99 واحد نمیشود). دانشجویان ناپیوسته پروژه/کارآموزی را پس از پاس کردن 50 واحد میتواند اخذ کنند (با 49 واحد نمیشود). دقت کنید که ترم تابستان مهلت برای انجام پروژه کارآموزی بسیار کم است و از طرفی به علت عدم حضور اساتید در دانشگاه هماهنگی با ایشان نیز بسیار سخت است. مسئولیت هرگونه تاخیر در انجام و ثبت نمره نیز به عهده دانشجوی محترم است. اطلاعات تماس اساتید در class-yar.blog.ir درج شده است.

کلاسها در دانشکده مدیریت برگزار میشود. قبل از مراجعه محل برگزاری کلاس را در آموزشیار مشاهده کنید.

در ترم تابستان هر هفته سه جلسه برگزار میشود و حضور در هر سه جلسه کلاس الزامی است.

 

مراجعه حضوری به مدیر گروه فقط پنجشنبه‌ها

 

  • ۰۳/۰۳/۲۷

4023

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی